Σελίδες

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ;;

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ


....

ΩΧ ΠΟΣΟΙ;;

Η λίστα ιστολογίων μου

....

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Έφυγε νύχτα !!!



Η οικονομική κρίση χτύπησε και τη Ρηγίλλης. Ο Κώστας ανέλαβε «μαγαζί γωνία» και χθες το βράδυ οι «γνωστοί – άγνωστοι ψηφοφόροι» του έκλεισαν το μαγαζί.



Τον φωτογραφίσαμε να φεύγει νύχτα !!!
AΠΟ http://greki-gr.blogspot.com/

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ


Η πρότασή μας για την νέα κυβέρνηση....
η ΠΕΤΡΟΥΛΑ στο υπουργείο πολιτισμού!!!
I-DIADROMI





4-10 Οκτωβρίου-Παγκόσμια Εβδομάδα Διαστήματος Ο πρώτος πολίτης που θα πάει βόλτα στο διάστημα είναι Έλληνας!


Τον λένε ΝΙΚΟ ΧΑΛΙΚΟΠΟΥΛΟ (κατά κόσμον NIK HALIK) Από Έλληνες γονείς, γεννημένος στην Αυστραλία, έβγαλε το πρώτο του εκατομμύριο δολάρια στα 32, ενώ παράλληλα ασχολείται με τις επενδύσεις και ουσιαστικά μια από τις δουλειές του είναι να πληρώνεται (και πολύ καλά μάλιστα) στο να μυεί ανθρώπους που τον επιλέγουν στα μυστικά της επιτυχίας. Αυτός ο άνθρωπος λοιπόν, πλήρωσε περίπου τρία εκατομμύρια δολάρια

, προκειμένου να εκπαιδευτεί από μια ομάδα ειδικών για να πάει μια βόλτα στο διάστημα. Έτσι και έγινε. Εκπαιδεύτηκε δυο περίπου χρόνια σε εξομοιωτές και ειδικές συνθήκες, άλλου τύπου, διαστημικές. Είναι ο πρώτος πολίτης και μάλιστα ελληνικής καταγωγής που σε περίπου ενάμισι χρόνο θα πραγματοποιήσει διαστημικό ταξίδι με το Ρωσικό πύραυλο Soyuz TMA-13. Παρότι διαθέτει βίλες σε Μαρόκο, Αυστραλία και Μύκονο, εκείνος το τελευταίο διάστημα διαμένει σε διαμέρισμα του πολυτελούς ουρανοξύστη Setai, που βρίσκεται στο Soouth Beach του Miami. Απλός, ακομπλεξάριστος και πραγματικά επιτυχημένος, απολαμβάνει τους καρπούς της καριέρας του, ενώ στη στολή του για το διαστημικό ταξίδι, επέλεξε στο μέρος της καρδιάς να βρίσκεται η ελληνική σημαία και όχι εκείνη της Αυστραλίας όπως του είχε πει η εν λόγω χώρα. Τελικά, άνθρωποι όπως ο Halik είναι πιο έλληνες και από τους έλληνες. ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ο ΝΙΚ HALIK ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ.
I-DIADROMI

5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ : ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ



Εκπαίδευση είναι η παρέμβαση της Πολιτείας μέσω του Σχολείου, που αποτελεί θεσμό της, στη σωματική και ψυχοπνευματική ανάπτυξη των νέων. Η παρέμβαση αυτή γίνεται με βάση ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα και είναι οριοθετημένη χρονικά.
Η λέξη προέρχεται από το αρχαίο ελληνικό ρήμα εκπαιδεύω που σημαίνει ανατρέφω από παιδική ηλικία, μορφώνω, διαπαιδαγωγώ.
Οι Βαθμίδες της εκπαίδευσης είναι:
* Στοιχειώδης ή Πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
* Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
* Ανώτερη εκπαίδευση.
* Ανώτατη εκπαίδευση.
Κάποιοι άλλοι γνωστοί ορισμοί για την εκπαίδευση:
* Σύμφωνα με τον Durkheim, η εκπαίδευση ορίζεται ως η δράση που κατευθύνεται από τις γενιές των ενηλίκων στις γενιές εκείνες που δεν είναι ακόμα αρκετά ώριμες για την κοινωνική ζωή.
* Σύμφωνα με τον Piaget, «Η εκπαίδευση συνίσταται στη διαμόρφωση δημιουργών, ακόμη κι αν δεν υπάρξουν πολλοί, ακόμη κι αν οι δημιουργίες του ενός είναι μικρότερες του άλλου. Χρειάζεται η διαμόρφωση εφευρετών, ανακαινιστών, όχι κομφορμιστών».

* Στο βιβλίο του Τσαούση «Λεξικό της κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης» συναντάμε τον παρακάτω ορισμό: «Εκπαίδευση είναι μορφή εξειδικευμένης κοινωνικοποίησης που ασκείται κατά κανόνα από φορείς που βρίσκονται έξω από την οικογένεια και έχει ως περιεχόμενό της την μετάδοση γνώσεων, δεξιοτήτων και μορφών ενέργειας ή συμπεριφοράς (εντός ειδικών ιδρυμάτων).
* Η εκπαίδευση, με τη στενή της σημασία και όπως αυτή χρησιμοποιείται σήμερα στην επιστήμη της παιδαγωγικής, σημαίνει τη συστηματική και την οργανωμένη διαδικασία της αγωγής και της μάθησης, που αφενός προγραμματίζεται από την πολιτεία ή από οποιονδήποτε άλλο φορέα, δημόσιο ή ιδιωτικό (Π. Ξωχέλλης,1986,1997), και αφετέρου υλοποιείται από τους φορείς αυτούς. Επειδή όμως η εκπαίδευση είναι ένα δημόσιο αγαθό, γι’αυτό την εποπτεία και την ευθύνη για την υλοποίησή της την έχει, και οφείλει να την έχει, εξολοκλήρου η Πολιτεία.
Οι σκοποί της εκπαίδευσης διαφέρουν από χώρα σε χώρα και από εποχή σε εποχή. Η σύγχρονη εκπαίδευση δεν έχει ξεκαθαρισμένους σκοπούς λόγω της γρήγορης ανάπτυξης, παρόλα αυτά γίνονται γενικώς αποδεκτοί οι παρακάτω σκοποί:

1. Ο σχηματισμός του χαρακτήρα, που θα βοηθήσει τους νέους στις σχέσεις τους με τους συνανθρώπους τους.

2. Η ανάπτυξη της ευφυΐας.

3. Η μετάδοση και ίσως η βελτίωση της εθνικής κουλτούρας.

4. Ο εφοδιασμός των νέων με γνώσεις και δεξιότητες ανάλογα με τις ικανότητές τους, ώστε να κερδίσουν τα απαραίτητα για τη ζωή και να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας.

5. Η προσπάθεια να γίνουν οι νέοι ικανοί να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες.



Επιπλέον, ο D.J.O’connor λέει ότι οι σκοποί της εκπαίδευσης πρέπει να είναι:

1. Να εφοδιάσει τους ανθρώπους με τις βασικές δεξιότητες (π.χ. ανάγνωση, γραφή, αριθμητική) που τους χρειάζονται: α)για να πάρουν τη θέση τους στην κοινωνία και β) να αναζητήσουν περισσότερη γνώση.

2. Να τους εφοδιάζει με επαγγελματική κατάρτιση που θα τους βοηθήσει να εξασφαλίσουν τα απαραίτητα της ζωής.

3. Να τους ξυπνήσει το ενδιαφέρον και την αγάπη για γνώσεις.

4. Να τους κάνει να αποκτήσουν κριτική σκέψη.

5. Να τους φέρει σε επαφή με την κουλτούρα και τα επιτεύγματα του ανθρώπου και να τους εξασκήσει, ώστε να τα εκτιμούν.

6. Η ηθική εξύψωση του ατόμου, η ανάπτυξη ηθικής συνείδησης και ήθους.

Οι σκοποί αυτοί δείχνουν ότι η εκπαίδευση είναι μια διαδικασία ουδέτερη και αυτόνομη, που δεν έχει καμία σχέση με το δογματισμό και τους αυταρχικούς τρόπους διδασκαλίας και που αποβλέπει στην ανάπτυξη των αναλυτικών και συνθετικών ικανοτήτων του ατόμου. Αλλά είναι αδύνατο να επιτευχθεί αυτό, όταν η εκπαίδευση είναι ξεκομμένη από τον κοινωνικό της περίγυρο. Το άτομο είναι ανάγκη να θεωρήσει τον εαυτό του σαν αναπόσπαστο μέλος της κοινωνίας και σ’αυτά τα πλαίσια να μορφωθεί, επειδή οι συνθήκες για την ανάπτυξη της ανθρώπινης προσωπικότητας μπορούν να δημιουργηθούν μόνο μέσα σε μια κοινωνία χωρίς ανταγωνισμούς και κοινωνικές διακρίσεις.

Τέλος, πρέπει να επισημάνουμε ότι η παιδεία και η εκπαίδευση δεν είναι ταυτόσημοι όροι. Η εκπαίδευση είναι θεσμός της πολιτείας με συγκεκριμένους στόχους και περιεχόμενο και έχει καθορισμένη χρονική διάρκεια. Αντίθετα η παιδεία δεν περιορίζεται σε κάποια συγκεκριμένη ηλικία. Επεκτείνεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ατόμου, αφού ποτέ δε σταματά να δέχεται επιδράσεις, ερεθίσματα από το περιβάλλον στο οποίο ζει. Η έννοια «παιδεία» είναι πλατύτερη από την έννοια «εκπαίδευση».


I-DIADROMI

Τα μεγαλύτερα και μικρότερα ποσοστά των κομμάτων



Η Κρήτη έδωσε τα μεγαλύτερα ποσοστά στο ΠΑΣΟΚ, ενώ η ΝΔ είδε τα μεγαλύτερα ποσοστά της στην Καστοριά. Στη Σάμο το μεγαλύτερο ποσοστό του ΚΚΕ, στην Α’ Θεσσαλονίκης για τον ΛΑΟΣ και στην Α’ Αθηνών για τον ΣΥΡΙΖΑ.

ΠΑΣΟΚ

Το ΠΑΣΟΚ σημείωσε τα μεγαλύτερα ποσοστά του στην Ξάνθη (59,10%) το Ηράκλειο (62,9%), το Λασίθι (59,30%) και το Ρέθυμνο (57,93%). Η Νέα Δημοκρατία πήρε το μεγαλύτερο ποσοστό της στην Καστοριά (50,13%) και τη Λακωνία (47,22%).

Τις μεγαλύτερες απώλειες της η Νέα Δημοκρατία της είχε στο Ρέθυμνο (κατά 18,83%), την Ξάνθη (κατά 13,93%), τη Ροδόπη (κατά 11,60%) αλλά και τη Βοιωτία (10,09%), την Α' Αθηνών (κατά 8,38%) όπως και στη Β' Αθηνών (κατά 8,61%). Από την πλευρά του το ΠΑΣΟΚ αύξησε κατακόρυφα τις δυνάμεις του στο Ρέθυμνο (κατά 14,15%), στην Α' Αθηνών (κατά 5,47%) αλλά και στην Ξάνθη (κατά 10,16%).

ΚΚΕ, ΛΑΟΣ και ΣΥΡΙΖΑ

Τα τρία μικρότερα κόμματα - ΚΚΕ, ΛΑΟΣ και ΣΥΡΙΖΑ - που εισήλθαν στη Βουλή, απέσπασαν τα μεγαλύτερα ποσοστά τους, κατά κύριο λόγο, στα μεγάλα αστικά κέντρα, εκτός από το Κομμουνιστικό Κόμμα.

Έτσι, το ΚΚΕ, που λαμβάνει 7,25% στην επικράτεια, έλαβε τα μεγαλύτερα ποσοστά του στη Σάμο με 17,20%, στη Λέσβο με 13,91%, στην Β΄ Πειραιώς με 12,78%, στην Κεφαλληνία με 12,43 και στην Κέρκυρα με 11,78%.

Ο ΛΑΟΣ, που πέρασε στην τέταρτη θέση, αφήνοντας πίσω του το ΣΥΡΙΖΑ, και λαμβάνοντας στην επικράτεια το 5,46%, απέσπασε τα μεγαλύτερα ποσοστά του στην Α’ Θεσσαλονίκης με 8,24%, στην Αττική με 8,23%, στη Β΄ Πειραιώς με 7,60%, στην Α΄ Πειραιώς με 7,58% και στη Β’ Θεσσαλονίκης με 7,46%.

Τέλος, ο ΣΥΡΙΖΑ, που λαμβάνει στην επικράτεια 4,36%, πήρε τα μεγαλύτερα ποσοστά στην Α’ Αθηνών με 7,97%, στη Β΄ Αθηνών με 7,38%, στην Α’ Θεσσαλονίκης με 5,95%, στην Α’ Πειραιώς με 5,46% και στη Β΄ Πειραιώς με 5,44%.
www.nooz.gr

Σύλληψη δύο εκπροσώπων κομμάτων που πρόσθεταν σταυρούς σε ψηφοδέλτια

Στο Αστυνομικό Τμήμα Χαλάστρας κρατούνται από χθες το βράδυ ένας άντρας και μία γυναίκα οι οποίοι ήταν εκπρόσωποι κομμάτων στο 440ο εκλογικό κέντρο Ανατολικού Θεσσαλονίκης.

Τους συλληφθέντες εντόπισε η δικαστική αντιπρόσωπος του τμήματος, καθώς προσπάθησαν να προσθέσουν σταυρούς σε ψηφοδέλτια, κατά την καταμέτρηση τους.

Προανάκριση για την υπόθεση αυτή διενεργεί η δικαστική αντιπρόσωπος, έπειτα από εντολή του εισαγγελέα εκλογικής νομοθεσίας, σε εφαρμογή του εκλογικού νόμου.

Εχασε την ζωή του στους πανηγυρισμούς στην Ηλεία

Ένας 59χρονος άντρας έχασε την ζωή του από τους πανηγυρισμούς στην Βάρδα της Ηλείας.

Σε δράμα μετατράπηκε η χαρά του άτυχου ανθρώπου, που σύμφωνα με τις αρχές, άναψε ένα δυναμίτη προκειμένου να πανηγυρίσει. Ο δυναμίτης δυστυχώς εξερράγη με αποτέλεσμα να χάσει την ζωή του.

kafeneio-gr.blogspot.com

Η ήττα της Νέας Δημοκρατίας



egoetsitovlepo-egoetsitovlepo.blogspot.com

ΓΡΑΨΕ ΜΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ

ΓΡΑΨΕ ΜΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
Στείλε το μήνυμά σου στο ntabantouri@gmail.com και γίνε συντάκτης. Σε περιμένουμε.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ;;;

Blog Archive

.